CAMPOS E EQUIPOS

a liga de peñas

Organizamos unha liga de futbol 11 e torneo de copa. Están orientados a deportistas afeccionados que, polas súas características ou ocupacións non poden acceder ao deporte federado.

Na actualidade a liga componse de 2 categorías de 16 equipos. Estes equipos son da Coruña e comarca e os partidos dispútanse en campos alugados ou cedidos por Concellos, Xunta de Galicia e clubs de fútbol.

É unha competición de fútbol provincial que se disputa na Coruña e arredores. A competición desenvólvese entre os meses de Outubro e Maio.

REGULAMENTO

Tes dúbidas sobre algunha regra ou directriz? Aquí poderás consultar o regulamento da nosa liga para entender por completo o funcionamiento da mesma.

SOLICITUDE PRAZA PEÑA

Queres que a túa peña forme parte da nosa liga? Cubre a solicitude de acceso e responderemos o antes posible 🙂

INICIAR SESIÓN

Na área privada poderás poñerte ao día coas túas estadísticas, consultar as túas notificacións ou tramitar a túa solicitude de equipo.

solicitude de admisión asociación de peñas da coruña

Pola presente solicitamos a admisión da nosa peña na liga de fútbol organizada pola asociación de peñas da Coruña. Datos a cubrir: