Esta próxima fin de semana, 2 e 3 de novembro, só disputaranse partidos os equipos da primeira división. Desta maneira iremos compensando a diferenza de equipos entre as distintas categorías, terminar simultaneamente a final de tempada e dar comezo a Copa.

Os cruces en primeira división serán os seguintes:

FABRICA DE ARMAS SPM-O CANDIL 365 DWM

TRANSITO 3 BENS-PEISACO A PIA

IRC DEPORTIVO-GREENPEACE

MEIRAMA-TEXTILES GABITEX

FINCAS HERCULES-LEO CERVECERIA CROSS

LIBERTAD-MANDALA SHISHA  S11

LA CONSENTIDA-O GAITEIRO

O líder da clasificación, Fincas Hércules, enfróntase no que a priori parece un partido cómodo, co penúltimo na táboa, Leo Cervecería Cross. Algo parecido pasa co segundo, Madala Shisha que ten como rival ao duodécimo, Libertad. O único partido do sábado dispútase ás 17:00 entre a Meirama no seu campo local contra o último clasificado, Téxtiles Gabitex.

A IRC Deportivo tamén ten un difícil cruzamento contra a cuarta clasificada, Greenpeace. O recentemente ascendido Peisaco enfróntase a Transíto 3 Bens nun partido que se disputará o domingo en Meicende. A Consentida mídese a O Gaiteiro ambos loitan polos primeiros postos da onda clasificación. Por último Fábrica de Armas e Ou Candil loitan por posición nun duelo directo entre o noveno e décimo. Descansa esta xornada o campión da pasada tempada, Casa Roxeiro.

www.asociacióncoruna.es