Nova xornada que se disputará a próxima fin de semana do 16-17 de novembro. A semana estivo marcada por un forte temporal que nos ofrece unha tregua para xogar o sábado e domingo.

Hai duelos interesantes como o que enfrontará a MEIRAMA e MANDALA SHISHA – S11 que son o sexto contra o primeiro respectivamente de primeira división. Tamén se enfronta o segundo e terceiro FINCAS HERCULES e O GAITEIRO o sábado á 16:00 na Universidade Laboral.

Mentres en segunda división división os choques entre o primeiro, Marineda, e sexto, Arrancapinos só é un máis entre os que enfrontan aos primeiros clasificados. Así tamén se cruzan o segundo, As Canarias La Encina Jamonería, e o terceiro, Concha D Ouro Os Codillos. Aínda máis porque as casualidades do calendario ofrécenos o partido entre o cuarto e o quinto, respectivamente A Terraza Juan Varela e Pizarras Arcoruña.

A competición na UPOFU ten un claro dominador na peña Urbenorte Inmobiliaria onde lle saca 7 puntos, é dicir máis de 2 partidos de vantaxe, ao seguinte clasificado, Indigosangría. Esta semana se disputa el cruce K.N.S. C.F. –  INTERNACIONAL como único encuentro de la liga.

Esperando que as condicións meteorolóxicas respéctenos. A Jugaaaar!!!!!!

Máis Información:

www.asociacióncoruna.es