Os resultados da xornada poden ser consultados en:

calendario liga peñas

Para consultar hai que seleccionar categoría e xornada.

En Primeira división a derrota do anterior líder, Casa Roxeiro, contra o actual cuarto clasificado, faille perder o primeiro posto. O novo líder é Fincas Hércules, que despois da súa vitoria contra Téxtiles Gabitex avantaxa en 2 puntos ao segundo. É de apuntar que o primeiro disputou xa 20 partidos,19 o segundo e 18 o terceiro polo que os partidos aprazados e os descansos van ser moi importantes. Calquera deles pode saír primeiro segundo os resultados dos seus partidos aprazados.

A goleada da xornada logrouna MANDALA SHISHA – S11 por 2-6 sobre A CONSENTIDA.
O pichichi está moi igualado con 2 xogadores cunha media superior a 1 gol por xornada:

Pablo Augusto Barca Cipriano MEIRAMA 22
Diego Iglesias Feijoo CASA ROXEIRO 22
Bruno López Sandá D O BURGO MANDALA SHISHA – S11 17

Clasificacións de primeira e segunda:

CLASIFICACIÓN LIGA

En segunda división segue o duelo polo liderado con 2 equipos empatados a 41 puntos. Polo momento segue como líder a MARINEDA pola diferenza de goles, derrotou por un claro 5-2 a LOUSAS ARCORUÑA. O outro equipo con 41 puntos na táboa é CONCHA D OURO VOS CODILLOS que se impuxo pola mínima a Ás DE JUPITER por 2-3.
O terceiro endosou un contundente 0-6 á CARONIUM PETERS. Doutra banda é de destacar as goleadas de CANARIAS LA ENCINA a SILVA A ESQUINIÑA por un 7-0 e o resultado con aínda máis goles pero igual diferenza de INDEPENDENTE sobre FISIOSPORT por un 8-1.
Os goleadores son:

Iago Carril Sestayo LAS CANARIAS LA ENCINA JAMONERIA 17
Daniel Fernández García CONCHA D OURO OS CODILLOS 17
Marcelo Maximiliano Tejada Arcos INDEPENDIENTE 14

Na Upofu os resultados foron:

CALENDARIO CLAUSURA LIGA UPOFU

Así o líder, INDIGOSANGRIA, mantense con clara vantaxe sobre o segundo clasificado, URBENORTE INMOBILIARIA que terminou como campión do torneo apertura. Mentres K. N.S. C. F. venceu por un só gol de diferenza sobre INTERNACIONAL 2 por 2-1.

Clasificación Upofu:

CLASIFICACIÓN CLAUSURA LIGA UPOFU

Por último comentar o seguimento da xornada que nos dispensa Deporte Campión:

Mais información en: