Resultado de primeira división:

Ou CANDIL 365 DWM 2 – 4 TRANSITO 3 BENS
PEISACO A PIA 5 – 2 IRC DEPORTIVO
GREENPEACE 2 – 0 MEIRAMA
TÉXTILES GABITEX 1 – 4 LEIRAS HERCULES
LEO CERVECERIA CROS 2 – 2 LIBERDADE
MANDALA SHISHA – S11 1 – 0 A CONSENTIDA
Ou GAITEIRO 2 – 3 CASA ROXEIRO

O líder da categoría, Fincas Hércules, venceu a Téxtiles Gabitex por 1-4 alcanzando os 13 puntos. Séguenlle empatados a 12 puntos na clasificación Mandala Shisha – S11 e Casa Roxeiro que gañaron os seus respectivos encontros. A Greepeace logrou anotar 2 goles á Meirama e escala ata a cuarta posición. A vitoria de Peisaco a Pía gañou claramente a IRC Deportivo investindo as súas posicións na táboa. Transito 3 Bens sobe á sexta posición, por último o empate da xornada foi a 2 goles entre Leo Cervexaría Cros e Libertad.

Resultados na segunda división:

FISIOSPORT 2 – 1 INDEPENDENTE
C DE O OS CODILLOS 3 – 0 ALAS DE JUPITER
SADA 1 – 1 TRAMWAY
SILVA A ESQUINIÑA 0 – 11 CANARIAS LA ENCINA
ARRANCAPINOS 5 – 2 A GRADE
A TERRAZA 0 – 0 CARONIUM PETERS
PIZARRAS ARCORUÑA 0 – 3 MARINEDA

O sábado ás 8 da tarde xogouse o partido polo liderado entre Pizarras Arcoruña e Marineda impoñéndose esta última por un claro 0-3 que lle outorga o primeiro posto da clasificación. A Terraza tiña a oportunidade de superar na táboa a Marineda pero o seu empate a cero goles contra a Caronium Peters déixaa en segunda posición na xeral. As Canarias anotaron a goleada da xornada con 11 goles a 0 contra Silva a Esquiniña, así logra a cuarta posición na clasificación e ademais son o equipo máis goleador de segunda división.

Os Codillos logrou un contundente 3-0 contra alas de Jupiter. Arrancapinos tamén obtivo un marcador cómodo sobre A Grade cun claro 5-2. Fisiosport alcanza a zona cómoda da táboa coa súa vitoria contra Independente. Sada e Tramway empatan e ambos suman 1 punto, ambos seguen sen inaugurar a súa marcadora de vitorias.

Liga UPOFU, resultados:

URBENORTE 5 – 1 INDIGOSANGRIA
COLEGIO DE ABOGADOS F11 4 – 1 INTERNACIONAL 2
URBHER 0 – 3 K. N.S. C. F.

Urbenorte segue como líder da clasificación, conta os seus partidos por vitorias e xa dispón dunha renda de máis de 2 partidos sobre o seguinte clasificado. Esta semana impúxose a Indigigosangría. Mentres Colegio de Abogados gañou por 4-1 a Internacional 2, o que fai que empate a 6 puntos na clasificación con K. N.S. C. F. Estes, K. N.S. C. F., alzouse co triunfo contra Urbher por incomparecencia.

A próxima semana só dispútase a competición de Primeira División.

Máis Información en: