Esta fin de semana só se disputaron partidos de primeira división. O resto de categorías descansaron para facer coincidir os calendarios e concluír a tempada o mesmo fin de semana.

Os resultados de primeira división:

calendario liga peñas

Así segue na cabeza Casa Roxeiro despois da súa vitoria sobre MANDALA SHISHA – S11 que mantén o terceiro posto pero xa a máis distancia. O segundo clasificado, Fincas Hércules, continúa estando preto do primeiro xa que venceu por un claro 2-0 a GREENPEACE.

Na parte baixa houbo enfrontamento directo entre o último e o penúltimo coa vitoria de LEO CERVECERIA CROSS o que aperta a loita pola salvación. Por último destacar o enfrontamento con máis goles entre PEISACO A PIA e MEIRAMA cun total de 7 goles onde o resultado foi de 5-2 a favor da PEISACO A PIA.

A clasificación está da seguinte maneira:

CLASIFICACIÓN LIGA

Segue a información sobre as nosas ligas en Deporte Campión, aquí artigo desta semana:

Más información en: