Esta semana recibimos a triste noticia do falecemento do noso compañeiro Don Pablo López Orosa integrante da peña DISASHOP CARONIUM PETERS. O partido da devandita peña aprazouse e gardouse un minuto de silencio en todos os partidos. Descanse en paz.

Os resultados da primeira división foron:

O CANDIL 365 DWM 3 – 2 PEISACO A PIA

FABRICA DE ARMAS SPM 2 – 0 GREENPEACE

TRANSITO 3 BENS 2 – 3 TEXTILES GABITEX

IRC DEPORTIVO 3 – 1 LEO CERVECERIA CROSS

MEIRAMA 2 – 1 MANDALA SHISHA – S11

FINCAS HERCULES 1 – 3 O GAITEIRO

LIBERTAD 1 – 5 CASA ROXEIRO

O líder da clasificación, Ou Gaiteiro, venceu a Fincas Hércules por 1-3 logrado o primeiro posto por un só punto, xa que, o anterior líder, Mandala Shisha S11 perdeu pola mínima contra a Meirama por 2-1, esta última colócase con 18 puntos en cuarta posición da táboa e a un só punto do líder. Casa Roxeiro alcanza a terceira posición coa súa vitoria por 1-5 sobre a Libertad.

O Candil 365 DWM venceu á Peisaco A Pía por 3-2. Fábrica de Armas SPM gañou a Greenpeace por 2-0 quedando ambos con 16 puntos e na sexta e sétima posición. Téxtiles Gabitex logrou a súa segunda vitoria da tempada contra Transíto 3 Bens. O mesmo caso ocorre coa IRC Deportivo que coa súa vitoria sobre Leo  Cervecería Cros alcanza o seu segundo triunfo en Liga.

Os resultados en segunda foron:

INDEPENDIENTE 1 – 2 ALAS DE JUPITER

FISIOSPORT 1 – 2 TRAMWAY

C DE O OS CODILLOS 2 – 1 CANARIAS LA ENCINA

SADA 2 – 0 A GRADE

ARRANCAPINOS 0 – 1 MARINEDA

PIZARRAS ARCORUÑA 1 – 2 LA TERRAZA

O líder da categoría segue intratable, Marineda, e consegue unha nova vitoria sobre a Arrancapinos, neste caso o triunfo foi pola mínima, 1-0, logrando a terceira xornada consecutiva deixando a súa porta a 0. Esta semana estrea a súa marcadora de vitorias as peñas Tramway como a Sada. Na zona alta da táboa as vitorias da Terraza e de Os Codillos logran manter a distancia de 3 puntos de vantaxe que ten o líder. Independiente perdeu por un só gol de diferenza con Ás de Xúpiter por 1-2. O partido de Silva Esquiniña e a Caronium Peters quedou aprazado.

Resultados da UPOFU:

K.N.S. C.F. 6 – 3 INTERNACIONAL 2

A K. N.S. C. F. venceu por 6-3 á Internacional 2 o que levanta á segunda posición da táboa á K. N.S. C. F. O resto de partidos non se disputaron.