A 4ª xornada en primeira división dela os seguintes resultados:

FABRICA DE ARMAS SPM 2 – 1 IRC DEPORTIVO

O CANDIL 365 DWM 1 – 2 MEIRAMA

PEISACO A PIA 1 – 4 FINCAS HERCULES

GREENPEACE 3 – 0 LIBERTAD

TEXTILES GABITEX 1 – 1 MORRIÑA

LEO CERVECERIA CROSS 0 – 5 CASA ROXEIRO

MANDALA SHISHA – S11 1 – 2 O GAITEIRO

As únicas vitorias por máis de 1 gol de diferenza foron as protagonizadas por; a peña FincasHécules que se impuxo por unha diferenza de 3 goles ao seu favor fronte á peña Peisaco A Pia; e doutra banda a goleada da xornada por parte de Casa Roxeiro (0-5) que lle endosou á peña Leo Cervexaría Cros; e por último o 3-0 que obtivo a peña Greenpeace fronte á Libertad.

O resto de partidos resolvéronse pola mínima diferenza, saíndo gañadores Fábrica de Armas SPM, Meirama e Ou Gaiteiro. Téxtiles Gabitex e Morriña empataron a 1 gol. É de destacar que o equipo máis goleador MANDALA SHISHA – S11 está en sexta posición na clasificación con 17 goles anotados en tan só 4 xornadas, sendo ademais un dos equipos que xa descansou.

Mentres en segunda división os resultados foron:

C DE O OS CODILLOS 3 – 2 FISIOSPORT

SADA 2 – 2 INDEPENDIENTE

SILVA A ESQUINIÑA 2 – 2 ALAS DE JUPITER

ARRANCAPINOS 2 – 1 TRAMWAY

LA TERRAZA 3 – 2 CANARIAS LA ENCINA

MARINEDA 7 – 0 A GRADE

PIZARRAS ARCORUÑA 5 – 1 CARONIUM PETERS

A goleada da xornada protagonizouna a peña Marineda que se impuxo por 7-0 á peña A Grade, desta maneira ascende á terceira posición na clasificación xeral e pasa a ser a máis goleadora do que levamos de campionato. Pizarras Arrcoruña, actual líder da categoría, gañou por 5-1 á Caronium Peters. A Terraza, do mesmo xeito que Pizarras conta os seus partidos por vitorias, impúxose por 3-2 ás Canarias La Encina. C de O Os Codillos impúxose por idéntico resultado de 3-2 a Fisiosport.

Arrancapinos e Tramway xogaron un intenso partido que levou pola mínima os primeiros. Sada e independente empataron a 2 do mesmo xeito que o encontro entre Silva A Esquiniña e Ás de Jupiter. Así estrean a súa marcadora cun punto tanto a peña Sada, que comeza frouxo do mesmo xeito que a tempada pasada, e Ás de Jupiter.

A liga UPOFU disputou a súa 2ª xornada quedando da seguinte maneira:

URBENORTE 7 – 4 INTERNACIONAL 2

INDIGOSANGRIA 1 – 0 K.N.S. C.F.

COLEGIO ABOGADOS F11 3 – 1 URBHER

Urbenorte e Internacional 2 deron un espectáculo de goles con 11 onde se impuxeron os primeiros por un 7-4. Indigosangría logrou alzarse coa vitoria ante un rochoso K. N.S. C. F. por un axustado 1-0 mentres que COLEXIO AVOGADOS F11 gañou claramente por 3-1 a URBHER.
Así Urbenorte, gañando todos os seus partidos, alzase como líder seguido de preto por Indigosangría que sitúase a só 2 puntos do líder.

Mais información: