Resultados primeira división:

LA CONSENTIDA 1 – 3 TRANSITO 3 BENS

LIBERTAD 1 – 4 IRC DEPORTIVO

FINCAS HERCULES 4 – 0 MEIRAMA

Segue a igualdade nos postos altos da táboa, esta semana o líder é a MANDALA SHISHA – S11 grazas á súa vitoria por 3-2 sobre a PEISACO A PIA. CASA ROXEIRO e FABRICA DE ARMAS SPM empataron perdendo ambos a oportunidade de saír líderes da táboa. O segundo clasificado, O GAITEIRO, obtivo a goleada cun contundente 7-3 sobre a CANDIL 365 DWM. Mentras LEIRAS HERCULES superando á MEIRAMA mantén as súas aspiracións polo campionato. Tanto IRC DEPORTIVO como TRANSITO 3 BENS manteñen o pulso pola zona media da táboa xa que gañaron os seus respectivos partidos. A GREENPEACE atende na táboa pola súa rifada vitoria sobre LÉO CERVECERIA CROS.
En segunda división os marcadores foron os seguintes:

PIZARRAS ARCORUÑA 3 – 4 CANARIAS LA ENCINA

A GRADE 1 – 3 TRAMWAY

CARONIUM PETERS 1 – 5 ALAS DE JUPITER

MARINEDA 2 – 1 INDEPENDIENTE

LA TERRAZA 4 – 1 FISIOSPORT

ARRANCAPINOS 1 – 3 C DE O OS CODILLOS

SILVA A ESQUINIÑA 1 – 3 SADA

Esta semana ocorreu unha casualidade, en todos os choques, os equipos que antes dos encontros situábanse por encima do contrario na táboa resultaron vencedores nos diferentes partidos. Así sen existir choques entre os primeiros, as diferenzas, xa mínimas, seguen igual o que mantén as respectivas posicións. Doutra banda todos os equipos lograron anotar polo menos 1 gol ao equipo contrario. Agora queda toda unha segunda volta por diante con igualdade máxima.
Última xornada do torneo Apertura da UPOFU:
URBENORTE 6 – 4 K.N.S. C.F. URBHER 0 – 3 INTERNACIONAL 2

COLEGIO ABOGADOS F11 3 – 3 INDIGOSANGRIA

Os resultados desta semana, última da competición, arroxaron gran cantidade de goles nos diferentes partidos. O campión, agora xa de maneira definitiva e oficial, URBENORTE logrou un resultado tenístico sobre a K. N.S. C. F., 6-4 que redondea o título conseguido polos primeiros como campións que todos os seus partidos terminaron con vitoria. COLEXIO AVOGADOS F11 empataron con INDIGOSANGRIA nun disputado partido con resultado final de 3-3.
Parabén ao campión e esta próxima semana comeza o Torneo Clausura.
Mais información: www.asociacioncoruna.es